Zakończyliśmy kolejny etap rekrutacji. W załączeniu publikujemy listę dzieci przyjętych na nowy rok szkolny do grupy trzylatków.

Jednocześnie informujemy, że od 20 maja rusza rekrutacja uzupełniająca wg harmonogramu dostępnego na stronie:
Zakończyliśmy kolejny etap rekrutacji. W załączeniu publikujemy listę dzieci przyjętych na nowy rok szkolny do grupy trzylatków.
Jednocześnie informujemy, że od 20 maja rusza rekrutacja uzupełniająca wg harmonogramu dostępnego na stronie:
Do 25 kwietnia br. zostały przedłużone wszystkie obowiązujące zasady ograniczonego funkcjonowania szkół i placówek.
Z uwagi na nadal utrzymujący się wysoki poziom zachorowalności w kraju i konieczność zahamowania pandemii niezbędne jest przedłużenie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół.
źródło: MEiN.gov.pl
Zapraszamy uczniów klas 4-8 do udziału w konkursie poetyckim.
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów z klas IV-VIII do udziału w konkursie dotyczącym polskiej gramatyki!
Uczestnicy mają do napisania wiersz, w którym zostanie przedstawiona wybrana zasada gramatyczna (np. wierszyk pomagający zapamiętać nazwy przypadków, części mowy, zasady ortograficzne itd.).
Forma wiersza może być dowolna, ale podział na strofy, użycie rymów i środków stylistycznych na pewno podniosą jego wartość.
Wiersze napisane w pliku Word wraz z podpisem proszę przesyłać przez pocztę outlook na konto p. Magdaleny Motyl.
Termin składania prac to 19 kwietnia 2021 r.
Do wygrania atrakcyjne nagrody.
Magdalena Motyl
Przypominamy, że w dn. 01-06.04.2021 r. w szkole trwa przerwa świąteczna. W tym czasie nie prowadzimy zajęć online. Z uczniami spotkamy się w środę 07.04.2021 r. - niestety na razie jeszcze na lekcjach zdalnych.
Przedszkole pracuje zdalnie do piątku 02.04.2021 r. Swoją działalność online wznawia od wtorku 06.04.2021 r.
Wszystkim jeszcze raz życzymy dużo zdrowia i szybkiego powrotu do stacjonarnych zajęć.
Rodzicom dzieci zakwalifikowanych do naszego przedszkola przypominamy, że do dnia 14 kwietnia 2021 do godziny 16:00 są zobowiązani złożyć potwierdzenie woli.
Potwierdzenie woli należy odnotować na platformie rekrutacyjnej na swoim profilu, następnie wydrukowane i podpisane złożyć w placówce.
Niezłożenie dokumentu spowoduje nieuwzględnienie dziecka na dalszym etapie rekrutacji.
lista_zakwalifikowanych_do_przedszkola.pdf
Wszystkie dzieci biorące udział w rekrutacji zostały zakwalifikowane do dalszego etapu.
Rodzicom dzieci zakwalifikowanych do naszego przedszkola dzieci przypominamy, że do dnia 14 kwietnia 2021 do godziny 16:00 są zobowiązani złożyć potwierdzenie woli.
Potwierdzenie woli należy odnotować na platformie rekrutacyjnej na swoim profilu, następnie wydrukowane i podpisane złożyć w placówce.
Ze względu na sytuację epidemiczną, prosimy dokumenty pozostawić w skrzynce wystawionej w przedsionku szkoły.
Magdalena Sycik
dyrektor ZSP w Starych Załubicach
INFORMUJĘ WSZYSTKICH RODZICÓW NASZYCH PRZEDSZKOLAKÓW, ŻE W ZWIĄZKU Z OBOSTRZENIAMI OGŁOSZONYMI PRZEZ PREMIERA I MZ W OKRESIE :
OD DNIA 29 MARCA 2021 R. (poniedziałek) DO 9 KWIETNIA 2021 R.
ZAWIESZONE ZOSTAJĄ ZAJĘCIA W PRZEDSZKOLU W STARYCH ZAŁUBICACH.
Magdalena Sycik
Dyrektor ZSP w Starych Załubicach
W okresie czasowego zawieszenia zajęć zadania Przedszkola w Starych Załubicach są prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – o szczegółach powiadomią Państwa wychowawcy grup.
Materiały edukacyjne będą publikowane przez wychowawców grup codziennie o godzinie 9:00 i 11:00 za pośrednictwem aplikacji Messenger. Prosimy w miarę możliwości zachęcać dzieci do aktywnego korzystania z propozycji i wspomóc je w wykonaniu zadań. Oczywiście w grupach 3, 4, 5- latków korzystanie ze zdalnych form nie jest obligatoryjne.
Z uwagi na obowiązkowe przygotowanie przedszkolne w grupie 6-latków, zalecamy w tej grupie aktywne uczestnictwo dzieci w proponowanych formach zdalnej nauki.
W razie jakichkolwiek problemów, przypominam, że wychowawcy do Państwa dyspozycji w godzinach 7:00-17:00. Proszę się z nimi kontaktować (przez aplikację Messenger lub 4parents) w razie problemów z obsługą udostępnianych materiałów czy kłopotów z ich realizacją.
Komunikacja z przedszkolem w okresie ograniczenia funkcjonowania:
Telefon stacjonarny w godz. 9.00 – 15.00: 22 761 71 22 (sekretariat)
Telefon komórkowy w godz. 8.00 – 16.00: 538 816 636
Oraz kontakt przez aplikację 4parents i grupy oddziałowe na aplikacji Messenger.
Dnia 24 marca został rozstrzygnięty konkurs pt. „NAJŁADNIEJSZA PALMA”.
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom, za kultywowanie tradycji związanej ze Świętami Wielkanocnymi, za zaangażowanie oraz niezwykłą kreatywność. Wszystkie palmy są piękne i bardzo trudno było komisji wybrać te najładniejsze.
Z radością informujemy, że laureatami zostali:
W kategorii klas I-III
I miejsce Lena Bereda kl. II b
II miejsce Zofia Jarosławska kl. III b
III miejsce Igor Milewski kl. III a
W kategorii klas IV-VI
I miejsce Klaudia Fluks kl. V a
II miejsce Monika Rosłon kl. V a
III miejsce Klaudia Pietrucha kl. V a
Zwycięzcom gratulujemy! Dyplomy i nagrody zostaną wręczone po powrocie do szkoły.
Uczniowie mogą odbierać swoje palmy( znajdują się na wystawce w holu szkolnym), aby w Niedzielę Palmową uroczyście je poświęcić.
Serdecznie dziękujemy Ks. Proboszczowi Wojciechowi Stępniowi za sfinansowanie nagród.
Organizatorzy:
katechetka Marta Rybak
Katarzyna Jernaś
Czwartek 11 marca 2021 r. to był wyjątkowy dzień dla pierwszoklasistów w naszej szkole. Tego dnia uczniowie klas: I a i I b zostali uroczyście pasowani na czytelników w naszej nowej szkolnej bibliotece przez Panią Dyrektor Magdalenę Sycik.
Zanim złożyli ślubowanie dowiedzieli się jak być dobrym czytelnikiem oraz obejrzeli przedstawienie pt. „Zaczarowany bajek świat” przygotowany przez uczniów klasy III b pod moim kierunkiem.
Na pamiątkę tej uroczystości pierwszaki otrzymały od pani Dyrektor książki ofiarowane przez Instytut Książki w ramach kampanii społecznej „Mała książka – wielki człowiek”. Radość dzieci z otrzymanych książek była ogromna. Z entuzjazmem zabrały się do przeglądania i czytania.
Henryka Retka
Do 11 kwietnia uczniowie wszystkich klas szkół podstawowych będą uczyli się zdalnie – to najważniejsza zmiana w funkcjonowaniu szkół i placówek wprowadzona z powodu pogarszającej się sytuacji epidemicznej.
Nowe zmiany obowiązujące od 22 marca do 11 kwietnia
Z uwagi na wysoki wzrost zachorowalności w kraju, od 22 marca do 11 kwietnia, naukę w trybie zdalnym będą realizowali uczniowie wszystkich klas szkół podstawowych dla dzieci i młodzieży w całym kraju.
Ponadto w tym okresie, dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, szkoła ma obowiązek zorganizować opiekę świetlicową oraz zajęcia zdalne na terenie szkoły. Warunkiem jest wniosek rodziców.
Ponadto dyrektor szkoły nadal ma obowiązek organizowania nauczania zdalnego lub stacjonarnego na terenie szkoły ze względu na rodzaj niepełnosprawności ucznia lub – ma taką możliwość – ze względu na inne przyczyny uniemożliwiające uczniowi naukę zdalną w domu.
Dyrektorzy szkół nadal mogą organizować uczniom klas ósmych oraz klas maturalnych konsultacje indywidualne lub w małych grupach.
Podstawa prawna:
Organizacja pracy w klasach I-III naszej szkoły od 22.03.2021 r.
Uczniowie naszej szkoły od 22.03.2021 r. będą pracowali zdalnie. Zajęcia będą prowadzone zgodnie z załączonymi harmonogramami - w załączeniu rozporządzenie i harmonogramy w załączniku Zarzadzenie_nr_15_2021.pdf.
Dla klas I-III zaplanowaliśmy 3 rodzaje zajęć:
1. lekcje w czasie rzeczywistym, które będą się odbywały w oparciu o aplikację Teams;
2. lekcje wychowania fizycznego, które uczniowie realizują samodzielnie na podstawie materiałów przesłanych przez nauczycieli,
3. konsultacje (2 godziny tygodniowo) - zajęcia indywidualne lub w małych grupach prowadzone na Teamsach (przeznaczone dla dzieci, które wymagają dodatkowego kontaktu, indywidualnej pracy, wskazówek, mogą być również wykorzystane na poprawy, zaliczenia itp.).
Przypominam, że możecie się Państwo kontaktować z nami telefonicznie: 22 761 71 22 (w godzinach od 9:00-15:00) lub przez dziennik elektroniczny.
Sekretariat szkoły pracuje stacjonarnie. Przyjmujemy interesantów w godzinach 9.00 - 14.00.
Biblioteka szkolna działa w niezmienionych godzinach - uczniowie korzystają z niej indywidualnie.
Obiady w okresie w okresie zdalnej nauki nie będą wydawane.
Psycholog i pedagog szkolny pracują bez zmian. Możecie się Państwo z nimi skontaktować telefonicznie dzwoniąc na numer szkoły lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
Świetlica szkolna działa zdalnie - materiały z propozycjami zajęć świetlicowych będą umieszczane na profilu FB szkoły. Ponadto w tym okresie, dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, szkoła ma obowiązek zorganizować opiekę świetlicową oraz zajęcia zdalne na terenie szkoły. Warunkiem jest wniosek rodziców.Rodzice uczniów z niepełnosprawnością mogą złożyć do dyrektora szkoły wniosek o organizację zajęć stacjonarnych lub zdalnego nauczania na terenie szkoły. Z takiej formy mogą również skorzystać uczniowie, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19 lub uczniowie, którzy ze względu na brak warunków w domu nie mogą uczestniczyć w nauczaniu zdalnym.
Wykorzystajmy najbliższy czas, aby zadbać o nasze zdrowie i bezpieczeństwo.
Magdalena Sycik
ZSP w Starych Załubicach
Drodzy Uczniowie, na pewno wykonujecie piękne ozdoby wielkanocne. Jeśli korzystacie przy ich produkcji z materiałów ekologicznych, koniecznie weźcie udział w konkursie ogłoszonym przez Starostwo Wołomińskie.
Regulamin konkursu na Eko-ozdobę wielkanocną
I. Postanowienia ogólne
II. Przedmiot konkursu
Niedopuszczalne jest zastosowanie gotowych plastikowych wyrobów, ozdób lub ich bazy w postaci figur ze styropianu, sztucznych kwiatów, cekinów itd.
Zależy nam na wykorzystaniu tego, co jest zbędne, tak, aby nie kupować niczego nowego (co stanie za chwilę stanie się odpadem). Doceńmy to, co daje nam Ziemia!
III. Cel konkursu
V. Uczestnicy
Konkurs jest skierowany do wszystkich mieszkańców powiatu wołomińskiego,
z podziałem na 3 kategorie:
IV. Nagroda
VI. Warunki udziału w konkursie
VII. Ocena prac
VIII. Postanowienia końcowe
Ew. dodatkowych wyjaśnień udzieli Pani Dorota Górska – inspektor Wydziału Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wołominie, tel. 22 346 11 58.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie.
Uczniowie kl. 3a i 3b wraz ze swoimi wychowawcami przygotowali w piątek bardzo kreatywny pokaz mody.
W bieżącym roku szkolnym uczniowie klas: III a i III b realizują Międzynarodowy Projekt ,,Czytam z klasą’’.
Jednym z zadań do wykonania było zorganizowanie Ekologicznego Pokazu Mody. Uczniowie wykazali się wielką kreatywnością w tworzeniu swoich strojów i wcielaniu się w różne postacie.
Przy okazji ciekawej nauki doświadczyli świetnej zabawy pełnej radości i uśmiechu.
eTwinning to społeczność szkół, uczniów i nauczycieli współpracujących ze sobą za pomocą mediów elektronicznych. Biorą w niej udział nauczyciele wszystkich przedmiotów, pracujący z uczniami w wieku 3-19 lat, realizując online międzynarodowe projekty edukacyjne.
Uczniowie klas III a , III b oraz IVb pod opieką wychowawców Katarzyny Jernaś, Beaty Skóry oraz Agnieszki Kowalczyk biorą udział w projekcie " Easter Cards Exchange" mającym na celu wymianę ręcznie wykonanych kart wielkanocnych z placówkami zagranicznymi z Litwy, Łotwy, Bułgarii i Chorwacji. W projekcie biorą udział również 3 polskie placówki - nasza oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego we Włodawie http://sosw.powiatwlodawski.pl/ oraz Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6 w Poznaniu http://www.zsp6poznan.pl/
Mapę szkół biorących udział w projekcie można zobaczyć tutaj: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1qIL3NW6nIUgcka7EmOUN3QE4-vzTQEO8&usp=sharing
Od 15 do 28 marca w województwach pomorskim, mazowieckim i lubuskim zajęcia dla uczniów klas I-III będą prowadzone hybrydowo, tzn. naprzemiennie.
Zarządzenie nr 12/2021
Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach
z dnia 12.03.2021r.
w sprawie częściowego ograniczenia funkcjonowania szkoły
od dnia 15.03.2021 r. do dnia 28.03.2021 r.
Na postawie:
§18 ust.2a rozporządzenia MEN z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U 2020, poz.1166)
rozporządzenia MEN z dn. 12 sierpnia 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. 2020 poz.1394) z późniejszymi zmianami
rozporządzenia MEiN z dn. 11 marca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
dyrektor zarządza, co następuje:
§ 1
Od dnia 15.03.2021 r. do dnia 28.03.2021 r. z powodu zwiększającej się liczby osób zakażonych koronowirusem COVID-19 w województwie mazowieckim, na mocy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, wprowadza się nauczanie hybrydowe w klasach I-III Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach.
§ 2
Podczas nauczania hybrydowego organizacja pracy szkoły przedstawia się następująco:
§ 3
Na terenie szkoły uczniów obowiązuje przestrzeganie reżimu sanitarnego (zakrywanie ust i nosa w częściach wspólnych, dezynfekcja rąk).
§ 4
W okresie nauczania hybrydowego świetlica szkolna sprawuje opiekę wyłącznie nad uczniami uczęszczającymi na zajęcia stacjonarne.
§ 5
W okresie nauczania hybrydowego w szkole wydawane są posiłki tylko dla uczniów uczęszczających na zajęcia stacjonarne. Posiłki są wydawane w godzinach 11.00- 12.00 w III turach – dla każdej klasy oddzielnie. Między turami pomieszczenie do wydawania posiłków jest dezynfekowane.
§ 6
Zajęcia rewalidacyjne i specjalistyczne prowadzone są w szkole, zgodnie z planem, z zachowaniem procedur bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
§7
Biblioteka szkolna jest czynna zgodnie z planem. Uczniowie korzystają z biblioteki grupowo, pod opieką wychowawcy w terminie ustalonym z bibliotekarzem.
§ 8
Praca pedagoga szkolnego, psychologa szkolnego, logopedy szkolnego pozostaje bez zmian.
§ 9
Uczniowie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego odbywający naukę zdalną, na wniosek rodzica, mają prawo do nauki stacjonarnej pod opieką nauczyciela wspomagającego.
§ 10
Uczniowie, którzy nie mają możliwości technicznych, by uczestniczyć w nauczaniu zdalnym, na wniosek rodzica, mogą brać udział w lekcji w trybie stacjonarnym, po wcześniejszym zgłoszeniu wychowawcy i rozpatrzeniu wniosku przez dyrektora placówki.
§ 11
Nauczanie zdalne odbywa się poprzez platformę Microsoft Teams w czasie rzeczywistym, zgodnie z obowiązującym tygodniowym rozkładem zajęć edukacyjnych zarówno obowiązkowych, jak i wynikających z opinii PP lub orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego. Podczas nauczania zdalnego w klasach I-III obowiązują zasady oceniania i sprawdzania frekwencji zapisanie w Statucie Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach oraz w załączniku nr 6 zarządzenia nr 28/2020 dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach.
§ 12
W klasach IV-VIII kontynuowane jest nauczanie zdalne wedle wcześniejszych zapisów zarządzenia dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15.03.2021 r.
Dyrektor ZSP w Starych Załubicach
Magdalena Sycik
W załączeniu harmonogramy pracy dla klas 1a, 2a i 3a - plan jest już naniesiony do dziennika elektronicznego.
(harmonogramy dla klas 1b, 2b i 3b umieścimy w poniedziałek)
Konkurs plastyczny
Biblioteka szkolna ogłasza konkurs plastyczny pt. „Postać bajkowa”.
Regulamin konkursu
Wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej postać z bajki np. Czerwonego Kapturka, Calineczkę, Kota w butach, Kubusia Puchatka itp.
Technika – witraż z bibułek.
Format - A4 ( kartka z bloku) lub większy.
Pracę należy podpisać: imię, nazwisko i klasa lub dołączyć karteczkę z danymi ucznia.
Gotowe prace należy składać w bibliotece szkolnej do 10 marca 2021r.
Zwycięzcy otrzymają nagrody.
Technika wykonania witrażu
Narysuj postać z bajki na kartce z bloku i ramkę przy krawędziach kartki. Dorysuj linie, które połączą postać z ramą kartki.
Podwój kontury rysunku.
Wytnij kontury i pomaluj na czarno.
Przyłóż kontur do bibułki i odrysuj wybrane pole, które chcesz podkleić. Wytnij bibułkę poza odrysowaną linią. Przyklej wyciętą bibułkę do konturu od spodu witraża.
Tak postępuj z każdym polem, aż wykleisz cały witraż ( wyklejamy na spodniej stronie).
Oczy, usta, nos postaci możesz dorysować flamastrem.
KONKURS NA NAJŁADNIEJSZĄ PALMĘ WIELKANOCNĄ
1. Celem konkursu jest :
popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów wielkanocnych związanych z Niedzielą Palmową,
pogłębienie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy wielkanocnej,
rozwijanie wrażliwości estetycznej i uzdolnień plastycznych wśród dzieci.
2. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I – III oraz IV- VIII Szkoły Podstawowej w Starych Załubicach.
3. Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie tradycyjnej palmy wielkanocnej.
Technika wykonania –materiały naturalne: bukszpan, bazie, suche kwiaty, krepa, bibuła, wstążki, itp.
UWAGA! Fabrycznie wykonane, gotowe palmy nie będą brane pod uwagę.
4. Gotowe prace opatrzone metryczką (imię, nazwisko i klasa) proszę dostarczyć do 19.03.2021r.
Uczniowie klas I – III przynoszą prace do pani Marty Rybak i pani Katarzyny Jernaś.
Uczniowie klas IV – VIII pozostawiają palmy w holu szkolnym w pudełku.
5. Komisja konkursowa będzie brała pod uwagę: zgodność z regulaminem konkursu, pomysłowość i inwencję twórczą uczestników konkursu, dobór odpowiednich materiałów i elementów zdobniczych, estetyka i ogólne wrażenia artystyczne.
6.Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród nastąpi w dniu 24 marca 2021 r.
7.Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie swoich danych osobowych przy realizacji konkursu tj. umieszczenia danych w materiałach publikowanych przez szkołę - na stronie internetowej, profilu Facebook, oraz na zaakceptowaniu powyższego regulaminu.
Organizatorzy konkursu:
katechetka pani Marta Rybak
pani Katarzyna Jernaś
15 i 16 marca zapraszamy rodziców na spotkania online z wychowawcami. Zebrania odbędą się na Teamsach według poniższego harmonogramu.
Prosimy o logowanie się do aplikacji Teams za pośrednictwem kont uczniowskich i dołączenie do spotkań ustawionych w zespołach wychowawczych.
Magdalena Sycik
dyrektor ZSP w Starych Załubicach
Przypominamy, że od dnia 25 lutego 2021 r. (od godz. 12:00) do 10 marca 2021 r. (do godziny 12.00) trwa okres rejestrowania dzieci poprzez elektroniczny system wspomagania rekrutacji do przedszkoli (przez https://przedszkola-radzymin.nabory.pl/) i składania w przedszkolach podpisanych wniosków.
Uwaga Rodzice przyszłorocznych przedszkolaków!
(dotyczy tylko dzieci, które obecnie nie uczęszczają do przedszkola)
Od dnia 25 lutego 2021 r. (od godz. 12:00) do 10 marca 2021 r. (do godziny 12.00) rodzice ubiegający się o przyjęcie w roku szk. 2021/22 dziecka do przedszola mają możliwość rejestrowania dzieci poprzez elektroniczny system wspomagania rekrutacji do przedszkoli (przez https://przedszkola-radzymin.nabory.pl/) i składania w przedszkolach lub szkołach podpisanych wniosków.
Rekrutacja dzieci zamieszkujących na terenie Gminy Radzymin jest prowadzona przez niżej wymienione przedszkola i oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych, wszystkie oferowane miejsca są całodzienne:
Grupa 3-latków
- 25 miejsc w Przedszkolu nr 1 w Radzyminie,
- 50 miejsc w Przedszkolu nr 2 im. Czerwonego Kapturka w Radzyminie,
- 21 miejsc w Publicznym Przedszkolu Calineczka w Słupnie,
- 8 miejsc w Publicznym Przedszkolu Czary Mary w Radzyminie,
- 34 miejsca w Publicznym Przedszkolu Kraina Przedszkolaka w Radzyminie,
- 16 miejsc w Publicznym Przedszkolu Małego Kopernika w Radzyminie,
- 28 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan w Radzyminie,
- 18 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan-Nibylandia w Radzyminie,
- 13 miejsc w Publicznym Przedszkolu Integracyjnym Pluszowy Miś w Radzyminie,
- 18 miejsc w Publicznym Przedszkolu TEDDY w Starym Dybowie,
- 20 miejsc w Szkole Podstawowej nr 2 im. Michaliny Chełmońskiej -Szczepankowskiej w Słupnie,
- 25 miejsc w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Starych Załubicach.
Grupa 3 i 4-latków
- 42 miejsca w Publicznym Przedszkolu Małego Kopernika nr 2 w Radzyminie,
- 15 miejsc w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem,
- 12 miejsc w Szkole Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Nadmie.
Grupa 4-latków
- 23 miejsca w Przedszkolu nr 1 w Radzyminie,
- 10 miejsc w Publicznym Przedszkolu Kraina Przedszkolaka w Radzyminie,
- 7 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan w Radzyminie,
- 10 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan-Nibylandia w Radzyminie,
- 4 miejsca w Publicznym Przedszkolu Wyspa Malucha w Radzyminie,
- 7 miejsc w Szkole Podstawowej nr 2 im. Michaliny Chełmońskiej -Szczepankowskiej w Słupnie.
Grupa 4 i 5-latków
- 10 miejsc w Publicznym Przedszkolu Czary Mary w Radzyminie,
- 10 miejsc w Publicznym Przedszkolu Małego Kopernika w Radzyminie,
- 5 miejsc w Szkole Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Nadmie.
Grupa 5-latków
- 4 miejsca w Przedszkolu nr 1 w Radzyminie,
- 3 miejsca w Publicznym Przedszkolu Kraina Przedszkolaka w Radzyminie,
- 12 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan w Radzyminie,
- 7 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan-Nibylandia w Radzyminie,
- 6 miejsc w Publicznym Przedszkolu Wyspa Malucha w Radzyminie.
Grupa 5 i 6-latków
- 9 miejsc w Publicznym Przedszkolu Małego Kopernika nr 2 w Radzyminie,
- 14 miejsc w Szkole Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Nadmie.
Grupa 6-latków
- 1 miejsce w Przedszkolu nr 1 w Radzyminie,
- 1 miejsce w Przedszkolu nr 2 im. Czerwonego Kapturka w Radzyminie,
- 2 miejsca w Publicznym Przedszkolu Kraina Przedszkolaka w Radzyminie,
- 8 miejsc w Przedszkolu Publicznym Piotruś Pan-Nibylandia w Radzyminie,
- 3 miejsca w Publicznym Przedszkolu Wyspa Malucha w Radzyminie.
Przed przystąpieniem do elektronicznej rekrutacji należy założyć indywidualne konto rodzica/opiekuna prawnego w Systemie Elektronicznych Rekrutacji. Umożliwi ono Państwu złożenie wniosku i stosownych dokumentów potwierdzając spełnianie kryteriów rekrutacyjnych oraz śledzenie przebiegu całego procesu rekrutacji i kwalifikacji dziecka do danej placówki oświatowej.
RODZICE ZAINTERESOWANI ROZPOCZĘCIEM EDUKACJI SWOICH DZIECI W PRZEDSZKOLACH GMINY RADZYMIN OD WRZEŚNIA 2021 ROKU POWINNI PODJĄĆ NASTĘPUJĄCE KROKI:
Szczegółowe informacje umieszczone są na stronie Gminy Radzymin: Szczegóły rekrutacji do przedszkoli
Rodziców zainteresowanych zapisem dzieci do Przedszkola w Starych Załubicach zapraszamy do kontaktu telefonicznego z sekretariatem: 22 761 71 22.
" Odeszłaś cicho, bez słów pożegnania.
(…) Tak jakbyś nie chciała, swym odejściem smucić...
(…) tak jakbyś wierzyła w godzinę rozstania,
że masz niebawem z dobrą wieścią wrócić"
Ks. J. Twardowski
Z głębokim żalem 25 lutego 2021 roku pożegnaliśmy panią Magdalenę Olejnik.
- wspaniałego człowieka, oddanego pedagoga i wychowawcę wielu pokoleń uczniów naszej szkoły. Pozostanie na zawsze w naszej pamięci.
Wyrazy głębokiego żalu i współczucia składa Rodzinie i Bliskim cała społeczność szkolna.
Jeżeli planujecie Państwo zgłoszenie Waszego dziecka do I klasy w naszej szkole - zapraszamy!
Już od 17 lutego będzie można złożyć zgłoszenia do I klas w roku szkolnym 2021/22. Karty można pobrać TUTAJ lub w sekretariacie szkoły (sześciolatki uczęszczające do Przedszkola w Starych Załubicach otrzymają je od wychowawców grup).
Wypełnione wnioski prosimy złożyć w wersji tracycyjnej w sekretariacie szkoły (codziennie w godz. 8.00-15.00).
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem lub dyrektorem szkoły: tel. 22 761 71 22
Szanowni Państwo,
z uwagi na potwierdzony przypadek Covid-19 u jednego z naszych pracowników pedagogicznych, po otrzymaniu pozytywnej opinii PSSE w Wołominie oraz zgody organu prowadzącego zawieszam zajęcia stacjonarne dla wszystkich uczniów klas I-III na okres 15-19.02.2021 r.
Przez najbliższe cztery dni (16-19.02) zajęcia będą się odbywały zdalnie.Proszę, aby uczniowie logowali się na lekcje za pomocą aplikacji Teams. Obowiązuje obecny plan zajęć lekcyjnych.
W razie problemów ze sprzętem do nauczania zdalnego, prosimy o kontakt z sekretariatem w godzinach 8.00-15.30
Świetlica szkolna będzie w tych dniach dostępna dla dzieci, których rodzice są bezpośrednio zaangażowani w walkę z Covid-19.
Z wyrazami szacunku
Magdalena Sycik
dyrektor ZSP w Starych Załubicach
Powered by aSc EduPage